Marketing

“A jó marketinges tud úgy gondolkodni, mint a vevője. Tán még azt is el tudja képzelni, hogy ő a szupermarket polcán az üveges szörp.”

A marketing lényege az eladás. A forgalomnövelés, a pénzszerzés. Mi a különbség a brandépítés és  a marketing között? A válasz egyszerű: a brand stratégia, a marketing taktika. A marketing célja a vevőszerzés és a vásárlók aktiválása. A márkaépítés lényege ezzel szemben az, hogy hűséges ügyfeleket szerezzen; tehát először a szívet célozza. KKV-nek ajánlott az eredményorientált marketing, hiszen a brandépítéssel szemben azonnali bevételt generál.

Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.

Mi branding marketingesek vagyunk. Ez azt jelenti, hogy a kampányaink során kifejezetten kerüljük az unalmas, elcsépelt, közhelyes fogásokat.

A gyors forgalomnövelés érdekében, akár zéró büdzséből is tudunk építkezni. Tudod, hogy miért? Azért mert szent meggyőződésünk, hogy a marketing csak és kizárólag akkor lehet hatásos, ha az kitűnik a tömegből.

Öreg rókák vagyunk, pontosan tudjuk, hogy milyen taktikával lehet plusz bevételt hozni a konyhára. Így egyebek között azzal is tisztában vagyunk, hogy vannak olyan reklámok, amelyek már a kivitelezés előtt megbuktak. Nagyon sok ügyfelünktől hallottunk olyat, hogy egy zsák pénzt kidobtak a hirdetésre, de az semmilyen eredménnyel nem járt… Persze, mert nemcsak a kreatív volt “gagyi”, de még rossz hirdetési módszert is választott. Sokan hiszik azt, hogy értenek a marketinghez, de hidd el, ez egy olyan szakma, ami folyamatos tanulást és alapos tudást igényel.

Aki nem költ reklámra, mert spórol, az megállíthatná az óráját, hogy időt nyerjen!

Marketingre van szükséged? Nyugi, itt vagyunk!

ONLINE MARKETING: Facebook-oldalak kezelése, hírlevél, egyéb social media felületek és Google optimalizáció – kreatív csapatunkkal sikeres és eredményes online marketingre tehetsz szert.  Bízd ránk vállalkozásod virtuális képmását!

  • MARKETING TANÁCSADÁS: ha nem teheted meg, hogy egy állandó reklámügynökséget foglalkoztass, akkor erre van szükséged. A közel 1 órán át tartó találkozás során górcső alá vesszük a vállalkozásodat és marketing tevékenységedet. Megnézzük, hogy min és hogyan kellene változtatnod ahhoz, hogy két hét múlva már ránk is tudj költeni…

    MARKETINGSTRATÉGIA: először is, kerüld az olyan reklámügynökségeket, akik magát a szót sem tudják helyesen leírni. A kifejezés ugyanis egybe írandó… A BrandMestertől valóban olyan marketingterv

    et kapsz, amit egész évben használhatsz. A kész terv, amelyet 15 munkanap alatt készítünk el, a következőket tartalmazza:

  • piacelemzés

  • SWOT-analízis

  • pszichográfia

  • célcsoport analízis

  • konkurencia elemzés és konkurencia SWOT

  • termék/szolgáltatás analízis

  • kommunikációs stratégia

  • folyamatos bevételt generáló lehetőségek

  • éves kampányterv, előre megadott budget optimális elosztása

  • gerillamarketing trükkök

  • arculati javaslat (igény szerint, megbeszélés alapján)

HYBRID MARKETINGKIVITELEZÉS: legyen szó online, vagy offline marketingről, szívesen felkaroljuk cégedet.

  • Napi kapcsolattartás, folyamatos, teljes körű marketing kivitelezés (a Facebook poszt gyártásától kezdve egészen a szórólap elkészítéséig).A BrandMester csapatának köszönhetően neked valóban azzal kell foglalkoznod, amihez értesz. Hagyd ránk az ügyfélszerzést!

A BrandMesterrel megkapod.

Ne csak álmodj a sikerről, TEGYÉL IS ÉRTE! A BrandMester csapatával Te is elérheted a céljaidat!

HATÁSOS, EREDMÉNYES MARKETING?  AZ ELSŐ LÉPÉS AZ, HOGY FELVEDD VELÜNK A KAPCSOLATOT!
HIDD EL, NEM NEHÉZ…

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

+3630 361 49 26

bm@brandmester.hu

Azonnali üzenetküldésért kattints ide: