A marketing csak és kizárólag akkor lehet hatásos, ha az kitűnik a tömegből!
A jó marketingstratégia alapja a hosszútávú gondolkodás. Fontos, hogy meghatározzuk a költségvetési keretet, a célokat és az időpontokat – mindemellett a piaci lehetőségeket, a célközönségünk viselkedését és igényeit, valamint a kommunikációnkat is meg kell terveznünk.
A marketingstratégia ugyanis olyan, mint egy ház felépítése, vagy egy finom ebéd megfőzése. Az alapanyagoknak kapcsolódniuk kell egymáshoz, a lépéseket pedig be kell tartani – pofon egyszerű példával élve: a tetőt csak alapra tudjuk felhúzni, a vöröshagymát pedig csak megpucolva tudjuk felhasználni.
Ha eredményes, hatékony és hosszútávú marketingstratégiát szeretnél, akkor jó helyen jársz!
Ha a BrandMester csapatát bízod meg a marketingterved elkészítésével, akkor a következőket kapod – természetesen profi kivitelezésben:
- piac elemzés
- célcsoport elemzés
- konkurencia elemzés
- pszichográfiai elemzés
- SWOT analízis
- éves kampány/marketingterv
- kommunikációs stratégia
- szlogen javaslat/és ha nincs, akkor brand név javaslat
- személyes konzultáció
Tervezd meg a BrandMesterrel a vállalkozásod jövőjét!