Marketingstratégia

A marketing csak és kizárólag akkor lehet hatásos, ha az kitűnik a tömegből!

A jó marketingstratégia alapja a hosszútávú gondolkodás. Fontos, hogy meghatározzuk a költségvetési keretet, a célokat és az időpontokat – mindemellett a piaci lehetőségeket, a célközönségünk viselkedését és igényeit, valamint a kommunikációnkat is meg kell terveznünk.

A marketingstratégia ugyanis olyan, mint egy ház felépítése, vagy egy finom ebéd megfőzése. Az alapanyagoknak kapcsolódniuk kell egymáshoz, a lépéseket pedig be kell tartani – pofon egyszerű példával élve: a tetőt csak alapra tudjuk felhúzni, a vöröshagymát pedig csak megpucolva tudjuk felhasználni.

Ha eredményes, hatékony és hosszútávú marketingstratégiát szeretnél, akkor jó helyen jársz!

Ha a BrandMester csapatát bízod meg a marketingterved elkészítésével, akkor a következőket kapod – természetesen profi kivitelezésben:

  • piac elemzés
  • célcsoport elemzés
  • konkurencia elemzés
  • pszichográfiai elemzés
  • SWOT analízis
  • éves kampány/marketingterv
  • kommunikációs stratégia
  • szlogen javaslat/és ha nincs, akkor brand név javaslat
  • személyes konzultáció

Tervezd meg a BrandMesterrel a vállalkozásod jövőjét!