BRANDING SPECIALITÁSUNK: Beauty branding (szépségipar, alakformáló szalonok, fodrászok, körmösök, pillások), étrend-kiegészítők, élelmiszer, ingatlanipar, jog.
Apple, Starbucks, Coca-Cola: márkák, amiket az egész világ ismer. Lovebrandek, amikért több millióan rajonganak. BRANDEK, amelyek élményt adnak. TERMÉKEK, amelyek meghódították az emberek szívét. Árucikkek, amelyek képesek voltak átvenni a saját piacukon a vezető szerepet.
Benned is megfogalmazódott már az, hogy jó lenne, ha a portékád több lenne, mint holmi hétköznapi termék?
A brandépítés mesterség. Nincs benne semmi csiribí meg csiribá, csupán jól bevált, pszichológiai módszerek. Hidd el, nagyon nem mindegy, hogy kinek, mit és hogyan mondasz el. Ha a terméked valóban jó, akkor nincs más dolgunk, mint lefordítani a pozitív tulajdonságokat az emberek nyelvére.
Mi, a BrandMester csapataként mindenféle pusholás nélkül értékesítünk. MI NEM ELADUNK. NEKÜNK AZ A CÉLUNK, HOGY AKARJÁK A TERMÉKEDET. Személyiséget adunk a márkádnak – tulajdonságokkal ruházzuk fel, megfoghatóvá, szerethetővé tesszük.
Rajongások nélkül nem vagyunk egyebek, mint az unalom tengerén veszteglő bárkák.
#Brandet építünk.
Milyen szakaszai vannak a brandépítésnek?
-
Állapotfelmérés és piacelemzés: tedd fel magadnak a kérdést, hogy hol tart most a vállalkozásod. Kiforrott arculattal és kommunikációval rendelkezel? A terméked/szolgáltatásod márkaként él a célcsoportod tudatában? Sikerült birtokba venned azt a szót az emberek fejében, amivel foglalkozol? (Pl.:Csoki – Milka) Piacvezető vagy?
-
Célkitűzés: honnan hova szeretnél eljutni. Merj nagyot álmodni! Fogalmazd meg üzleti céljaidat. Ne légy kishitű, nyugodtan engedd szabadon a fantáziádat!
-
Stratégia: a brandépítés – ahogy az a nevében is benne van – fontos szakaszokból áll. A tökéletességre kell törekedni. Legyen egy olyan weboldalad, online marketinged, kommunikációd, ami méltó a vállalkozásodhoz. A MAXIMALIZMUS MINDENNEK AZ ALAPJA. Gondolkozz nagyban! Légy más!
-
Törj be a piacra! Kit érdekel, hogy tegnap előtt még azt sem tudták, hogy létezel! Jó stratégiával és egy élő, szerethető branddel semmi sem lehetetlen.
-
A hírnév 15 perc, a lovebrand örök! Mindig ápolni, óvni kell a brandet. A márka ugyanis ettől lesz élő és szerethető.